Schweppes | Χορηγία Θεάτρου Δημήτρης Χορν

Case Study

 

Το Schweppes επέλεξε ως μέρος της επικοινωνιακής του στρατηγικής, τη σύνδεση με τα Αθηναϊκά Θέατρα και συγκεκριμένα να είναι ο μεγάλος χορηγός του Θεάτρου Δημήτρης Χορν για τη σεζόν 2022-2023.

Μέσω αυτής της συνεργασίας επιτυγχάνεται με εξαιρετικό τρόπο η σύνδεση ενός brand με περιεχόμενο και στην προκειμένη περίπτωση αυτό το περιεχόμενο είναι μια θεατρική παράσταση και οι αξίες που φέρει αυτή.

Επιλέγοντας την αποκλειστική χορηγία του Θεάτρου Δημήτρης Χορν, το Schweppes απολαμβάνει τα οφέλη της εμπορικής επιτυχίας που έχει η παράσταση από την έναρξη της, εκθέτοντας το brand και τα μηνύματα του σε μεγάλο αριθμό θεατών, τους οποίους βρίσκει σε μια ευχάριστη κατάσταση κατά την οποία μπορούν να εστιάσουν σε αυτά αλλά και να αλληλοεπιδράσουν μαζί τους.

Τα ελκυστικά δημιουργικά που έχουν επιλεγεί για τις ανάγκες της συγκεκριμένης προβολής, βρίσκουν θέση σε ένα καθαρό και υψηλού επιπέδου περιβάλλον αυξάνοντας έτσι την αξία της μάρκας και την ανάκληση των μηνυμάτων.

Το Schweppes καταφέρνει να μεγιστοποιήσει την εμπειρία για τους θεατές της παράστασης και επιπλέον στόχος της χορηγικής στρατηγικής του είναι να ζήσουν οι πελάτες της μοναδικές εμπειρίες, δίνοντας τη δυνατότητα να διασκεδάσουν σε ένα ευχάριστο περιβάλλον, ενώ μέσω προωθητικών ενεργειών μπορούν επιπλέον να δοκιμάσουν τις γεύσεις Schweppes.

Δείτε ακόλουθα τις εφαρμογές που υλοποιήθηκαν στο πλαίσιο της χορηγίας
Στοιχεία ενέργειας