Product placement στον “Μπακαλόγατο”

Case Study

Έξι κορυφαία brands επέλεξαν ως μέρος της επικοινωνιακής τους στρατηγικής, να παίξουν πρωταγωνιστικό ρόλο στην παράσταση που μεταφέρει κατά τη θεατρική σεζόν 2022-2023 στο θέατρο Πειραιώς 131, τη δημοφιλέστερη κωμωδία του ελληνικού κινηματογράφου «Της κακομοίρας» ευρέως γνωστή ως «Ο Μπακαλόγατος»!

Η «ΔΩΔΩΝΗ», ο «ΚΥΚΝΟΣ», το «ROL», το «AVA», η «PALIRIA» & το «ΤΣΙΠΟΥΡΟ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΑΠΟΣΤΟΛΑΚΗ» αποτελούν αναπόσπαστο μέρος στο σκηνικό της μπακαλοταβέρνας του κυρ Παντελή – Γιώργου Αρμένη και «παίζουν» στην πλοκή του έργου μέσα από τις ατάκες που εκτοξεύονται σε ρυθμό πολυβόλου από τον Ζήκο – Γιάννη Ζουγανέλη αλλά και τους υπόλοιπους αγαπημένους χαρακτήρες.

Μέσα από τη συγκεκριμένη υλοποίηση επιτυγχάνεται με εξαιρετικό τρόπο η σύνδεση των έξι brands με περιεχόμενο και στην προκειμένη περίπτωση αυτό το περιεχόμενο είναι μια θεατρική παράσταση υψηλού επιπέδου.

Τα brands εμφανίζονται σε ένα καθαρό και ποιοτικό περιβάλλον και έχουν καταφέρει να δημιουργήσουν σε συνεργασία με τα Αθηναϊκά Θέατρα μια ενέργεια που έχει σχετικότητα αλλά και μεγάλη διάρκεια καθώς δουλεύει καθ’  όλη τη διάρκεια της θεατρικής σεζόν.

Τα Αθηναϊκά Θέατρα, συνεχίζουν να υλοποιούν ενέργειες προβολής για διαφημιζόμενους στο πλαίσιο των δημιουργικών διαφημιστικών υπηρεσιών που παρέχουν, προσφέροντας δυνατότητες ανωτέρου επιπέδου στοχευμένης επικοινωνίας.

Δείτε ακόλουθα φωτογραφίες από το σκηνικό της παράστασης
Στοιχεία ενέργειας