Paul Mitchell | Product placement στο “Σεσουάρ για δολοφόνους”

Case Study

 

Τα Paul Mitchell No1 brand επαγγελματικών προϊόντων περιποίησης μαλλιών στην Αμερική “παίζουν” πρωταγωνιστικό ρόλο στην επιτυχημένη παράσταση “Σεσουάρ για δολοφόνους” που έχει ανέβει στο Θέατρο Λαμπέτη.

Ολόκληρη η πλοκή της παράστασης εξελίσσεται στο “Studio Antony” το περίφημο κομμωτήριο του Τόνυ Λέπουρα και δεν θα μπορούσε να υπάρξει καταλληλότερος χώρος για  μια πολύ ταιριαστή και δημιουργική ένταξη των προϊόντων Paul Mitchell σε αυτή!

Μέσω της συγκεκριμένης ενέργειας τα Paul Mitchell εμφανίζονται σε ένα καθαρό και υψηλού επιπέδου περιβάλλον και έχουν καταφέρει να δημιουργήσουν σε συνεργασία με τα Αθηναϊκά Θέατρα μια ενέργεια που έχει σχετικότητα αλλά και μεγάλη διάρκεια καθώς θα δουλεύει καθ’  όλη τη διάρκεια της θεατρικής σεζόν.

Η συγκεκριμένη συνεργασία υλοποιείται στο πλαίσιο της νέας στρατηγικής που έχουν χαράξει και ακολουθούν τα Αθηναϊκά Θέατρα, σε συνέχεια της οποίας έχουν αναπτύξει νέες εμπορικές λειτουργίες προσφέροντας δυνατότητες ανωτέρου επιπέδου στοχευμένης επικοινωνίας στα διαφημιζόμενα brands.

Στοιχεία ενέργειας