bioten | Direct promos & διαγωνισμοί στο Θέατρο Αλίκη

Case Study

 

Ο Όμιλος Σαράντη επέλεξε το Θέατρο Αλίκη και την παράσταση “8 γυναίκες” για τη διενέργεια Direct promos δειγματοδιανομών και διαγωνισμών για τη σειρά προϊόντων bioten Hyaluronic Gold.

Τα promos θα γίνουν σε 4 βραδιές παραστάσεων που θα επιλεγούν από τον διαφημιζόμενο στο πλαίσιο των αναγκών επικοινωνίας του brand bioten.

Επιπλέον θα τρέξουν διαγωνισμοί μέσω των οποίων 5 τυχεροί θεατές σε κάθε μια από τις επιλεγμένες παραστάσεις θα κερδίζουν ως δώρο από μια ολοκληρωμένη σειρά περιποίησης προσώπου bioten Hyaluronic Gold.

Οι διαγωνισμοί και τα δώρα θα ανακοινώνονται από το μεγάφωνο του θεάτρου στο διάλλειμα της παράστασης και οι νικητές θα παραλαμβάνουν άμεσα τα δώρα τους από το promo stand του bioten.

Μέσω των συγκεκριμένων ενεργειών το brand bioten σε συνεργασία με τα Αθηναϊκά Θέατρα δημιουργούν ολοκληρωμένες εμπειρίες στους επισκέπτες των θεάτρων.

Η συγκεκριμένη επιλογή δημιουργεί τις προδιαγραφές για ουσιαστική ενίσχυση του media mix δημιουργώντας ολιστική προσέγγιση στην επικοινωνία του brand bioten.

Στοιχεία ενέργειας