
Sponsorship / Branding
Η χορηγία σε έναν θεατρικό χώρο ή σε μία παράσταση αποτελεί έναν ιδιαίτερα αποτελεσματικό τρόπο σύνδεσης ενός brand με έναν σημαντικό πολιτιστικό προορισμό, όπως είναι κάθε ένα από τα έντεκα Αθηναϊκά Θέατρα. Παράλληλα, εξασφαλίζει παρουσία δίπλα σε υψηλού επιπέδου περιεχόμενο – τη θεατρική τέχνη.
Επιλέγοντας τη χορηγία ενός θεάτρου ή μιας θεατρικής παραγωγής, ένα brand απολαμβάνει:
- τη σύνδεση με έναν premium φυσικό χώρο και το πιστό κοινό του,
- τα οφέλη από την εμπορική και καλλιτεχνική επιτυχία της παράστασης,
- και την προβολή σε ένα θετικό περιβάλλον υψηλής αποδοχής και συναισθηματικής εμπλοκής.
Η διαφημιστική παρουσία αποκτά ουσιαστική βαρύτητα, καθώς το κοινό έρχεται σε επαφή με το μήνυμα σε μια θετική, χαλαρή και δεκτική ψυχολογική κατάσταση. Επιπλέον, η επαναληψιμότητα των παραστάσεων –που συχνά διαρκούν για μήνες– ενισχύει τη σταθερή έκθεση του brand και την ανάκληση των μηνυμάτων του.
Η θεατρική εμπειρία προσφέρει ένα καθαρό, καλαίσθητο και πολιτιστικά φορτισμένο πλαίσιο προβολής. Έτσι, η μάρκα ενισχύει τη φήμη, την αισθητική της ταυτότητα και την αντιληπτή αξία της.
Τα Αθηναϊκά Θέατρα σχεδιάζουν μαζί με τους διαφημιζόμενους και τους χορηγούς δημιουργικές, ευέλικτες και ουσιαστικές προτάσεις branding, με στόχο τη μέγιστη αποτελεσματικότητα και προβολή.
Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα επιτυχημένης συνεργασίας είναι η στρατηγική συνεργασία της PROTERGIA με τα Αθηναϊκά Θέατρα.
Η PROTERGIA, ως χορηγός ενέργειας, ανέλαβε την κεντρική χορηγία branding για όλο το δίκτυο των θεάτρων, αξιοποιώντας μια ενιαία πολιτιστική πλατφόρμα προβολής
Η συνεργασία ενίσχυσε την ταύτιση της PROTERGIA με την πολιτιστική ζωή της πόλης, απέκτησε σημαντική διάρκεια και συνέβαλε στην ενδυνάμωση της εικόνας της ως socially responsible brand.
Μπορείτε να δείτε λεπτομέρειες εδώ